Jag är rik!

Jag har fem barnbarn och nummer sex och sju på gång. Nummer sex kommer inom nån vecka och nummer sju troligen i september. Och fler blir det med åren Gabbe är kvar han ska väl ha en par stycken. Visst är man rik då. Ska bli roligt när de kommer. Det är klart man får många barnbarn när man har fyra barn själv. Själv har jag bara en bror som är sju år äldre. Jag kommer i håg att jag önskade mig syskon när jag var mindre. Det är mysigt att vara en stor familj lite problem när man träffas alla var man ska sitta men det löser sig alltid. Surrigt blir det men kul

Kommentarer
Postat av: Ragnvi

Men hallå! Vem ska ha barn i september?!?!?! KUL!

Gratta Julia i efterskott!

Blir så avis på dig Eva!

Kramen!

Ragnvi

2009-02-17 @ 07:00:48
URL: http://rankans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0