Inget barn än

Spänningen stiger för varje dag som går. Men än är det inte 4/3, det är väl varmt och skönt där inne. Själv hackar jag vidare med hostan annars frisk. Men jag blir galen av att hacka hela tiden. Ja den 11 mars har vi varit gifta i 20 år, vi ska gå ut och äta men vet ännu inte var. Fira ska vi göra har vi stått ut med varandra i 20 år så ska man fira. Och vi har det mycket bättre nu än när vi var nygift. Synd att det inte finns så mycket att välja på i resturangväg här i stan. Lilla Ks skulle ju börja med kvällsöppet. Sen har vi min favorit take off. Synd att sport in slutade med mat för den var hur god som helst. Dit skulle vi gått om de inte slutat synd. Eller spicy cow kom jag på där trivs jag och gott är det. Nära hem när man tagit sig någon öl. För det ska vi ha och kaqnske något till. Ja vi tar nog det sista.

Kommentarer
Postat av: Ragnvi

Godmorgon Eva! Tack för dina ord både här o inne hos mig! Försöker hålla uppe humöret...i allafall på bloggen...men som du förstår så är inte den andra dagen den andra lik....ska till röntgen i Bollnäs nu på onsdag och jag gruvar mig för resultatet. Metastaser?

Håller tummarna att allt går bra för Anki! Spännande!

Kramen!

Ragnvi

2009-02-28 @ 05:49:30
URL: http://rankans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0