Denna kyla

Jan tvingade ner mig på stan en liten vända när han skulle ner. Han tycker jag sitter hemma för mycket. När vi var på icakvantum och skulle åka hem startade inte bilen, som tur var så fanns David och Kaisa med barn nere på stan. Startkablar så var det fixat. Tack för det. Ja och den här kylan gör mig galen det tar ju aldrig slut. Alla får dyr värmekostnad i år inte kul. Tänk att få åka till ett spaställe men övernattning och god mat och behandlingar. Ivår ska jag iväg på det om jag får med mig Jan. Och så behöver jag djurvakt. Och jag måste ju vänta på barnbarnet som kommer snart. ca tre veckor tills hon kikar ut. Tänk så roligt för flickorna



spännande hoppas hon slipper gå över tiden bara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0