Julafton

Tack Margareta och Ragnvi önskar er det samma.
Ja idag kom vi hem från Mora där vi firat julen hela stora familjen hos mellandottern Lotta hela 16st blev vi. Vi fick god mat och tomten kom med så jätte bra julklappar till mormor o morfar. Tack så mycket för god mat och julklappar och en trevlig jul.



Jag vill också ha ett sånt fint kök lite avis på min dotter.





Massa bilder som vanligt men det var en så mysig jul och vill dela med mig av den. Jag trodde inte jag skulle orka åka mådde inte bra men är glad att jag åkte för det blev en så mysig jul.

Ja man ska vara glad att man har stor familj och att de får vara friska i dag händer så mycket jobbigt man vet aldrig vad morgondagen för med sig. Först Mimmi som gick bort och så den lilla flickan så tragiskt i Trönö, tårarna rinner bara man tänker på de anhöriga hur de ska orka. Då känner man att man nog ska värdesätta det man har.



Ja Lotta och Patriks hus är riktigt stort och fint.



Så stor hon hade blivit sen sist vi såg henne Alicia mitt barnbarn nummer sju.
Ja som vanligt blev det bara bilder men har inte så mycket att skriva om bara att jag haft en bra jul som jag inte trodde för jag var så uppstressad och deppig men man får nog alltid tänka det finns dom som har det värre. God natt. Tack alla mina barn jag älskar er.

Kommentarer
Postat av: Ragnvi

Morning o God fortsättning! Eva..en bättre jul kunde det väl inte bli?! Stor härlig varm familj...

Kramen!

Ragnvi

2009-12-26 @ 09:11:00
URL: http://rankans.blogg.se/
Postat av: Lotta

Älskar dig med Mamma!! :)

2009-12-26 @ 16:51:55
URL: http://liz83.blogg.se/
Postat av: Elin

Underbara bilder :) kram

2010-01-01 @ 20:00:29
URL: http://ellee.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0