Lite bilder från helgen

Vi åt ju smörgåstårta här i går Lotta med familj och Kaisa med familj, Gabbe, Jan. Jag och mormor. Ett väldigt firande för denne 20åring, jag känner mig helt sliten nu.


Busungarna kröp in i hundburen och där kunde vi bura in dom.

     Jag har lite svårt att tro att Lotta ska gå en månad till hon gick in i vecka 36 i fredags. Men det ska bli spännande att se jag tror inte på det men de ändrade datumet 17dagar tror jag det var på ultraljudet. Slutet av augusti tror jag högst att hon går, hon mår så illa och har gjort det nästan hela tiden så jobbigt för henne stackarn.
  Och Noah ska bli storebror och det är nog spännande för honom nu.


Nej nu ska jag nog börja göra mig klar för sängen är så trött natti

Kommentarer
Postat av: Ragnvi

Morning Eva! Vadå energi...?!

Du som ordnat jättekalas verkar ha energi! Kärt besvär förstår jag....

Kanske kikar jag förbi Mohed i veckan!

Kramen!

Ragnvi

2009-08-17 @ 08:20:09
URL: http://rankans.blogg.se/
Postat av: Lotta

Jag är stoooor!!! :)

2009-08-21 @ 10:02:25
URL: http://liz83.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0