Pest just nu.

Idag är det riktigt jobbigt, vet inte vart jag ska ta vägen. Funderar på att vi ofta är för oss själva. Vet inte vad jag ska hitta på i sommar, midsommar har jag inte en aning om vad vi ska hitta på. Det blir väl att sitta med djuren vi två i husvagnen. Känns tråkit det med men jag har dragit mig undan så det är väl mitt eget fel. Vet inte vad jag ska göra resten av mitt liv för att det ska bli givande. Deppigt värre nu sista tiden men så är mitt liv kommer och går. Har inget att skriva om heller så ska sluta klaga nu.

Kommentarer
Postat av: Lotta

ni kan ju fira midsommar med oss kanske om ni vill? :) kram

2009-04-19 @ 19:02:42
URL: http://liz83.blogg.se/
Postat av: Ragnvi

Hej Eva! Så synd att du mår som du gör...finns ju så mycket att njuta av egentligen men...håller tummarna för dig att du snart mår lite bättre!

Härliga djur du har; Gandi är en smart katt! Och Stej är gammal o trött...men goa är dom!

Kramen!

Ragnvi

2009-04-19 @ 20:52:35
URL: http://rankans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0