Tack till dig

Men nu är jag trött på regnet hur länge ska det hålla på. Idag ska jag bara vara, inte göra nånting som jag inte känner för. Haha ofta det blir så. Nu har jag inte ens klivit ur sängen, ligger här och latar mig. Längtar lite till husvagnen men kan ju inte åka igen, men där stressar jag ner. Ska väl dit en gång till i oktober vet inte när.Sover dåligt igen kommer och går fast det är oftast dåligt. Vaknar grubblar på allt som händer i miin omgivning. Ja livet är inte lätt och ingen har väl påstått att det ska vara det heller.

Vad vore jag utan denne man min Jan eller Janne som alla kallar honom utom vi i familjen. Tack för att du finns för mig.

Kommentarer
Postat av: Linda Sjöberg

Ja verkligen skönt att de finns fler som har styrkan att erkänna när livet inte är en dans..(ja vet hur du har de ) De är väl inget allvarligt med pappa i dagsläget.. är mest orolig att de ska bli allvarligt eftersom han haft jobbigt med hjärtat på slutet och gjorde en bypas operation för drygt tio år sedan.. Nu är ha på benen ett tag igen iaf.. tack för omtanken och mamma hälsar så gott tillbaka.. =) Kram Linda

2008-10-06 @ 07:34:41
URL: http://www.designbyl.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0