Natt pladder!

Nu ligger jag här imin säng och ska snart sova. Det har varit en skaplig dag tycker jag, det var värre i gårkväll. Vi får se hur det blir med sovandet i natt som var blev nog kl 02.00 innan jag stängde igen mina ögon. Jag är väl en riktig nattuggla och hatar tidiga morgontimmar. Jag tror jag alltid varit sån ända sedan jag föddes påstår min mamma. Hon fick tydligen inte sova mycket för mig. Jag var tydligen ett jobbigt barn på alla sätt om man ska tro på min mor. Men jag tror inte att jag var så mycket anorlunda än mina barn eller andra barn. Det var nog bara hon som inte orkade. Jag har gått igenom fyra barn och överlevt de har varit som barn brukar var jobbig ibland och otroligt goa i mellan varven, älskar alla fyra så mycket. Nej nu ska jag sussa tror jag. God natt

Kommentarer
Postat av: Ragnvi

Godmorgon! Såg att du loggade in....

Usch, den här natten har varit jobbig, upp stup i kvarten!

Jo, jag funilerar lite ang. knipset...men ett litet dopp då?! Har ju längtat så!

2008-10-18 @ 09:24:59
URL: http://rankans.blogg.se/
Postat av: Lotta

Nej jag har ej laddat hem det till datorn..gör det på den nya sen istället :) Kram

2008-10-19 @ 16:16:24
URL: http://liz83.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0