Mörkt kallt regn

Jag måste bara tända en massa ljus för det känns så ruggigt. Det blir lite mysigare då.

Idag har jag inte satt min fot utanför dörren, regn och åter regn. Skönast att vara inne.


Lite troll och mys är också härligt.

Jag skulle vilja göra något riktigt roligt nu när det är höst och man åker jojo, men vet inte vad jag vill.


Sista bilden tog jag i förgår när Jan hade putsat fönstret i sovrummet och jag satte upp andra gardiner.
Ja det är lite tungt den här årstiden även om den är vacker. Det är så många jag känner som råkat ut för mycket nu och man känner med dessa. Min Granne kommer nog inte hem på länge än fast han är ju inte medvetslös längre men det kommer att ta tid. Och Ragnvi med sitt lidande jag har det ju bra i jämförelse med dem. Ja i dag blev det inomhusbilder för att jag inte orkade ta mig ut.

Kommentarer
Postat av: Ragnvi

Hej på dig Eva! Åh, så fina lyktor du har! Överallt!



Trodde först att det regnat idag i Bollnäs men såg sen att inlägget var från igår...ja igår var en riktig skitdag!

Du må tro att jag är sugen på att krypa ner i tunnan...men vet inte om jag vågar pga infektionsrisk o sånt du vet...får se hur jag gör!

Ha en bra helg Eva och alla har vi vårt eller hur?!

Kramen!

Ragnvi

2008-10-17 @ 22:48:03
URL: http://rankans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0