Jag har så mycket att glädjas åt.

Som vanligt slår jag på min data och liger här vid sängen. Igårkväll blev jag sur för skrev inlägg men det kom aldrig upp. Men i morse när jag slog upp mina gröna ögon så fanns det där. Ja undrar vad man ska hitta på idag då inte bara ligga måste göra något men är ju så frysen av mig, annars skulle jag gå till skogen med hund o gubbe. Jag skulle nog ha blivit björn jag och gått i ide. Så mysigt att sova hela vintern. Men då skulle jag missa julen och det vore inte kul och så får jag ju barnbarn i början av mars nej där rök mitt ide. Jag tror hon får en kille den här gången, skulle vara kul. goungarna heler Julia och Ängla.
Dessa två är Anki och Jims busar och de får en till i mars

Här har ni gomasen Lotta och Patriks goa Noah från Mora


Och här är mina gotroll från Hällbo Kaisa och Davids  Elvis och Ella.

    Min son Gabriel 19 år

   Min dotter Kaisa-marie snart 22år


   Min dotter Ann-christine snart 30år

  Min dotter Liselotte snart 26år Ja detta är min familj jag och Jan också förstås

Här är vi fast ett gammalt kort ett år minst

Kommentarer
Postat av: Ragnvi

Hej på dig från jobbet....Nåt konstigt med bloggen är det...

Du, nu har jag ringt gyn...ett brev är på väg till mig, ska dit den 20:e igen till samma doktor - så var det inte sagt från början...

Magen får jag nog försöka sköta om själv lite först innan jag ringer doktorn!

Kramen!

2008-11-13 @ 10:50:24
URL: http://rankans.blogg.se/
Postat av: Ragnvi

Glömde ju - härliga familjen i Fågelholken! Lyckost!

2008-11-13 @ 10:51:36
URL: http://rankans.blogg.se/
Postat av: Carina

Ler när jag ser din härliga familj....växer gör ni hela tiden.....tomten får mycket att stå i hos er :)

2008-11-13 @ 10:56:59
URL: http://goldiesmatte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0