Min dag

Sitter här med Icko på datan och skriver han sitter på skärmen. Nyfiken som han är. Jag har varit ute och åkt bil en stund i dag. Gabbe följde mig till Albert o Herbert vilket var skönt jag vill inte gå själv i affärer. Imorgon är det Bergsmeditation igen, sen på onsdag åker vi till husvagnen i Mora. Ska bli så skönt men vi ska hem på fredagsförmiddag. Jag ska ta prover då igen. Hade velat stanna längre. Men vi ska dit runt 20november med och vara barnvakt en natt, Katt skrället är tillbaka där han hör hemma men visst saknar jag honom lite, Skulle vilja ha katt får skaffa naken katt hihi

Kommentarer
Postat av: Ragnvi

Men se där! Är fler än Jan som duger åt fågeln!

Om du får vingar Eva kan ju du göra Icko sällskap!



Här fick hunden spö ikväll!

2008-11-03 @ 22:46:51
URL: http://rankans.blogg.se/
Postat av: Ragnvi

Men hallå! Hur vore det med lite uppdatering!!!!

2008-11-08 @ 11:42:18
URL: http://rankans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0