Såg nu att jag blivit utmanad av Carina

Sju sanningar om mig själv. ja du.

1. Möblerar om ca varanan vecka.

2. Uppe sent på nätterna, kliver upp sent på förmiddagen.

3. Gillar dricka öl

4. Lat gillar inte att städa.

5. Jan kommer med Ljusnan och kaffe innan han får mig ur sängen annars stämmer det inte.

6.Ålskar min man och barn och barnbarn.

7. pratar för mycket.

Jag klarar inte av att länka så skriver bara av och utmanar några här kaisasturesson.blogg.se  Liz83.blogg,se
oh vet inte vem mer har ingen kvar alla som vill Gabbelito kanske

Kommentarer
Postat av: Carina

Tack Eva...kul att läsa om våra små sanningar om varandra hi,hi ;)

Tror jag ska läsa det där om kaffe på sängen högt här hemma :)

2008-11-02 @ 12:17:08
URL: http://goldiesmatte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0