Plaskväder

Jag vill ha en vit jul men det ser inte ut så nu. Men Det kan ju ändras. Jan älskar allt som har med jul att göra tomtar belysningar så mycket som möjligt. Då får jag flytta alla mina grejor för att hans tomtar skall fram.
Här är han tomtefar själv.   min goding ja båda är det.


Ja lite ljus ska vi väl ha nu när det är första advent. Gandhi ligger i mitt knä och sover annat var det inatt han for runt som en galning. Vi bestämde oss för att han skulle få åka hem och sova men vi tyckte synd om homom. Gabbe jobbar på stenvacka från fredag morgon till sönddag.Långpass med sovande jour och bakjour. Imorgon ska vi ner och se Julia Dansa hon går i dansskola. Till veckan ska vi fortsätta med gymandet på sjukhuset. Det är så skönt bara man kommer iväg.

Kommentarer
Postat av: Ragnvi

Heja Janne! Fram med tomtarna!

2008-11-29 @ 21:26:04
URL: http://rankans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0