Oh vilken katt

Ja vilken natt . Nu ligger han och trynar när det är dag.

    Så här kan han ligga på dagen efter allhelgona, men i natt var det röj på denna katt. Stej hoppade upp och lade sig under mitt täcke för att få vara i fred. Han var mellan golv och tak och när han först låg stilla sa jag oh vad jag skulle vilja ha honom. Men idag känns det inte på samma sätt.

    Ja fast han växer väl till sig. Men idag har han flyget på Jan och klättrat på benen, tur det inte var mina. Hem ska han i dag tur det.

Kommentarer
Postat av: Carina

Vilken liten vilde...men han är nog i värsting åldern nu :D

2008-11-02 @ 12:18:24
URL: http://goldiesmatte.blogg.se/
Postat av: Ragnvi

Hi, hi! Sicken katt! Och sicken lista över dig själv! Skitbra!

Förresten; missade totalt att ta reda på när ljusen kommer, kommer dom till dig kanske?

2008-11-02 @ 13:54:08
URL: http://rankans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0