Gabbes bil

Ja den här dagen har jag varit som ien dvala inte haft lust att göra nåt. Men nu ikväll följde vi med Gabbe och tittade på en bil och han bestämde sig för att köpa den. Så imorgon när Gabbe slutat jobba ska vi dit och hämta bilen. Så nu har han en ford orion -92. Får se när körkortet kommer. Ja så efter nio på kvällen kom jag ut. slöa Eva. Ska bättra mig tills imorgon och försöka vara uppe lite jag med. Snart är det jul och det stressar upp mig. Det ska vara en massa spring i affärer och mycket folk fy så jobbigt. Det var svinkallt ute ikväll så nu ligger jag här under täcket och myser. Ibland känns hela dagarna så tunga och inget roligt händer. Jag önskar jag kunde hitta på något att göra nån hobby eller så. Skulle vilja bo lite för mig själv kunna gå ut utan att en massa folk kollar vad man gör. Men vi bor nog kvar i vårt hus vi. Vå fågelholk. Nä nu slut på jämmer och elände. Natti

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du kanske kunde prova på scrapbooking?

2008-11-13 @ 09:24:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0