Vi var barnvakt för första gången åt Ella.

Ikväll var vi barnvakt åt Ella för första gången medan de åkte och fixade ny mobil, det blev bara en halvtimme och hon sov hela tiden. Söt ör hon som sin bror. Var och fick en omgång hos kiropraktorn idag jag är öm överallt. Han tog tag i huvudet och knäckte till så det brakade åt båda hållen och sen gick han på ryggen rejält. Gud så öm jag är men det blir säkert bättre imorgon. Ja sen när jag kom hem fick jag frossa och fick bädda ner mig i några timmar. Jag har blåmärken också men bara man blir bra så. Snart är det studenten med allt vad det innebär och vår deppet är här fullt ut har ingen lust med nåt alls nu. Fast imorgon måste jag till min flickas grav och göra iordning. Tungt när man mår så här.



Nej nu ska jag krypa till sängen natti

Kommentarer
Postat av: Kaisa

Bilden på Elvis blev ju häftig när man såg spegelbilden också! De på Ella var också fina.

2008-05-14 @ 06:32:15
URL: http://kaisasturesson.blogg.se/
Postat av: Ragnvi

Fina bilder, tacksamma motiv också!

Förstår om det är tungt ibland...



Jag har utmanat dig lite, kika in hos mig under inlägget Trolda utmanar! Men bara om du har tid, ork o lust!

Hörs mer sen!

2008-05-14 @ 07:46:17
URL: http://rankans.blogg.se/
Postat av: carina

Sååå söta.

2008-05-14 @ 23:11:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0