Lilla Noah i Mora!

I förmiddags så slängde Jan ut mattorna och började städa, och det behövdes är hundhår överallt. Jag blev glad för jag har ingen lust alls. Jag började och skulle hjälpa till men sen ringde telefonen och jag slapp. Idag så pratade jag med mitt barnbarn Noah som bor i Mora, han är så duktig att prata och jag kände att nu var det länge sen vi träffades. Men om två veckor träffas vi ska bli så kul.
Här försöker han nog ringa mormor, han säger ibland ringa mormor. Men snart träffas vi när din pappa fyller år. Det är lite tråkit att de inte bor här men förstår ju varför de bor i Mora och det är ju bara att åka dit men det är alltid någon som jobbar eller så. Men det ska väl bli bättre och blir lite lättare nu när det blir sommar.

Kommentarer
Postat av: Lotta

Ja om 2 veckor ses vi iaf! Noah längtar efter "mommo" och "moffar" =)

kram

2008-05-19 @ 07:43:21
URL: http://liz83.blogg.se/
Postat av: Ragnvi

Godmorgon Eva! Goa Noah!

2008-05-19 @ 08:44:02
URL: http://rankans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0