Tokväder!

Fy f.n för detta väder. Skitkul nu när man började se sommaren komma och då snö!! Uff vad sur man blir. Ja nog om det lika jämt jag gnäller jämt på vädret för kallt för varmt för blött blir nog aldrig nöjd. Men det är ju bra man har något att prata om iallafall. Idag var vi till Hällbo och hälsade på en liten sväng, det går så fort med Ella hon tittar så stort på oss nu. Elvis var fullritad med tusch han hade fått pennor och det märktes då. En som njöter dagarna lång är Icko som får vara fritt ute i huset hela dagarna nu, förr fick vi stänga in Venus för annars åt hon upp Icko.Fast nu börjar fjädrarna växa ut lite han plockar sig när han har tråkit tror jag han ska vara med överallt. Rolig är han när han ser på tv hoppar till musiken reklamen gillar han nog bäst. Har just tittat på så ska det låta jag gillar det programet blir oftast glad av det även nu. Nej nu slutar jag skriva har inte ett dugg att skriva om trök bara ha en bra kväll


Kommentarer
Postat av: Ragnvi

Hej igen! Kul det där med MSN, men vad andfådd jag blir! Hinner liksom inte med!



Nu blir datorn upptagen en stund...

Hörs mer sen!

2008-05-17 @ 12:06:26
URL: http://rankans.blogg.se/
Postat av: Linda

Hej. Vela bara säga att jag kikar in här lite då och då :) Gick med din dotter Lotta på Violens förskola för måååååånga år sedan :)

2008-05-17 @ 22:26:53
URL: http://lindacharlottandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0