Lite bilder!








Julia och Ängla sover här inatt när mamma och pappa jobbar. Elvis och Ella med föräldrar kom in en liten sväng med.
                                                                                      
                                    
                                   Ella fyra veckor idag.
                                                                                                  
Elvis skickar slängkyssar.
                                                                                      


Vilket härligt väder det varit idag nu känns det som om sommaren är nära. Jag har inte gjort nå många knop idag, vi var på jysk en vända Jan jag och Gabbe. Borde gjort så mycket men blir så lite. Har köpt en Indisk spikmatta att ligga på 15-30min fast den är gjord av plastgrejor men oj vad det kändes men himmla skönt när man legat klart på den jag blev totalt avslappnad. Somnade och blev så lugn den finns att köpa på lilla gröna huset på stan helt suvurän grej. Gå in och kolla på den i affären. Jag tycker den är värd vart enda öre.Bra mot värk stress och en massa annat.

Kommentarer
Postat av: Ragnvi

Funderar du på att bli fakir kanske!

Men du, den översta lilla bilden, när man klickar på den kommer ju en till jäntunge fram - man kan tro att dom två är Lotta o Kaisa när dom var små!!

2008-05-28 @ 14:30:43
URL: http://rankans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0