kollar på sanningensögonblick

Hugaligen för att vara med i ett sånt program. Jag skulle aldrig vilja lämna ut mig så. Vilka frågor de har ja men dom vet ju vad dom ger sig in i. I dag har Jan åkt runt med mig och vi har uträttat en massa ärenden. Jag hade ingen lust först men väl ute så gick det bra vi hade riktigt kul. Köpte en ny boxer våran var gammal och klumpig, en ska vi nog ha i husvagnen. Det kommer lite snöblandat ikväll här hos oss nu ikväll snacka om skiftande väder. Hoppas vi får varmare snart igen.


Om ni visste vad jag saknar detta tankar kommer att jag kanske skulle tagit lån och opererat henne trots att hon snart skulle blivit 9år. Det är ju lugnare nu med en hund men va jag saknar dig min älskade Venus. Fast  10000-12000 tusen är mycket pengar så det var ju inte bra när hon var så pass gammal.



Kommentarer
Postat av: Ragnvi

Fint kort på dig o Venus! Minns henne som hon var Eva, du gjorde ändå rätt! Fast jag förstår dig...

Jag kommenterade hos dig igår men det bara strulade, kom inte in ser jag nu.

Ditte löper nu, förstår varför hon var som hon var!

Har du kollat bollnäsbloggen, alla är med där nu!

Ha en bra dag!

2008-05-16 @ 12:00:21
URL: http://rankans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0