Beställt förstoringar idag.

Idag satt jag och letade bilder på Venus och Stej och skulle beställa. Det var svårt att hitta någon riktigt bra på Venus men vill så gärna ha. Då kom tårarna igen och ibland hör jag henne komma tassande tycker jag. Stej saknar henne han med det syns.
                                                                  


                                                                     
                               Undrar vad det är för nåt som kommit
                                                                      

Beställde  den här på Ella. Pratade nyss med Noah han ville ringa momo han har feber och är dålig och ville inte sova stackarn. Lotta är också sjuk så det måste vara jobbigt. Moffar fick honom att säga att Leksand är bäst så nu mår
 han bra fast det var ledande fråga haha.
  

Gabbe mådde inte så bra han undrar om det beror på vad han druckit.

Lite fler bilder från igår också  image356image357

Värd paret som båda hade jobbat natt och var säkert trötta. Och det är jag med nu surr Eva ska sova natti

Kommentarer
Postat av: Ragnvi

Förstår att du saknar henne....snyft!
Bilden du visar här, den där hon står i gräset är jättefin tycker jag!
Beställde du via nätet eller på nån affär?

2008-05-06 @ 05:53:41
URL: http://Rankans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0