Balen för Gabbe!

Ja då var det dags för balen med fint väder och allt man kan önska sig. Som tur var löste det sig med bil igår kväll Jan ringde Ola Svärdhagen och Jan fick låna en tvåsittsig mersa cab v8 så det blev så bra.

Ja hoppas allt går bra för det är efterfest på tranan till fyra imorgonbitti, hur ska jag kunna sova då? Ja hispigare mamma finns nog inte. Men vad ska jag göra jag får väl inte vara med. Det har varit en uppstressad dag idag och hur ska det inte då bli på onsdag när studenten är.Och imorgon ska vi till Mora och Gabbe ska med har han sagt vi får väl se hur det blir med det. Ska försöka sova men det blir nog dåligt med det. Natti


Kommentarer
Postat av: carina

Stiliga grabbar du har som kommer i mercan ;)

Det här med bil ja...:/

Jag har raggat bil i förtvivlande senaste dagarnatill Lördagens bal på järvsöbaden där Moa har sin bal.

Gubben hade lovar fixa med det ...men tror du..nä jag vet ingen...kom det fram den här veckan

2008-05-30 @ 00:00:07
URL: http://goldiesmatte.blogg.se/
Postat av: Ragnvi

Himlars vad snygg han blev Gabbe så där på ett ögonblick! Såå vuxen! Ja, ja, Janne är stilig han med.....Hälsa Gabbe o gratulera till examen!

2008-05-30 @ 16:26:21
URL: http://rankans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0