Vart tror ni jag befinner mig??

Jag är på det vanliga stället i min säng, delar den just nu med två hundar som ligger och trycker mot mig. Imorse såg venus mycket bättre ut det var torrt i underlivet fick hopp igen då men nu ligger hon och tvättar sig som bara den vågar inte titta. Tänk om jag tog mig ur sängen igod tid nån dag men dels är jag jätte trött nu sovit uruselt i helgen det var fullmåne. Men sen har jag svårt att kliva upp deppig ofta på morgonen och ångest, bättre att ligga tills det ger sig. Och ser nu att det vräker ner snö, när ska vädret bestämma sig för hur det ska vara det är ju vår nu snart och i helgen var det-20grader en natt. Trött som sjutton på detta väder fram och tillbaka. Nu kom hon fram igen gnällkärringen. Men man mår inte bra av det här skitvädret som varit i vinter. Ombyte förnöjer sägs det men inte med vädret som inte kan bestämma sig. Gabbe åkte och jobbade tidigt i morse 04.50 stack han iväg hoppas det går bra för han vill så gärna ha jobb. Men han ska ju ta studenten först. Tänk om minstingen försvinner också snart flyttar, men då kan vi i och för sig äta vad vi vill haha. Nej ska försöka ta mig till duschen nu.

Kommentarer
Postat av: Ragnvi

Ja, vädret kan ta ner den starkaste! Så tröökigt..

Fullmåne, ibland är det som förgjort!

2008-03-25 @ 19:17:47
URL: http://Rankans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0