Slöar hela dan!

Ja tänker bara göra det jag absolut är tvungen till idag. Inga större ansträngningar inte, laga lite mat sitta vid datan och skjutsa Gabbe till elgiganten och fråga om hans telefon är lagad. Det har varit för mycket denna vecka orkar inte ta in mer måste ta det lugnt annars ballar jag ur snart. Jag blir stressad av allt nu mer, och då menar jag allt. Får ångest bara jag ska göra något. Fast inte ska man klaga då går det att bara koppla bort huvudet och ligga kvar isängen så blir det bra. Men kan ju inte ligga varje dag så då får man ta smällarna. Jag är helknäpp nu mer haha. Men jag är sån så varför dölja det. Alla som känner mig vet hur jag är lite halvtokig i mina upptåg. Jag har självinsikt i allafall. Men orkar inte ta tag i mina saker i ryggsäcken som ligger där. Fast de poppar upp lite då och då nu mer. Gruvar mig lite för när jag ska börja bearbeta mitt första barn som jag inte gjort heller hon ligger där i ryggsäcken hon med. Jag är livrädd att börjar jag gråta för det så slutar jag aldrig. Jag är livrädd för vad som händer då, och det är så mycket enklare att bara stoppa allt i ryggsäcken och låta det vara där men jag mår som jag gör så borde ta fram det. Jag har inte modet att göra det Nu ska jag vila en stund .


Kommentarer
Postat av: Ragnvi

Tänker på dig..........

2008-03-22 @ 13:36:26
URL: http://Rankans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0