Prylmänniskan

Jag är en riktig prylmänniska jag, när jag är lite nere så handlar jag. Varje yta är täckte med möbler och prylar. NI förstår om ni ser mitt hem det blir för mycket bara, så rensar jag allt jag kan skickar till erikshjäpen men sen är det snart lika igen. Blir så trött på mig själv bara. Och det går bra ibland när jag försöker låta bli men ofta blir det någon onödig sak ändå. Jag hade varit rik nu om jag lät bli att slösa fy på migVi har ju högt itak som ien kyrka, ja ni ser ju själv vad mycket prylar jaf har. skärpning Eva.

Kommentarer
Postat av: Rankan

Du har så fiint! Och så stort! Måste få komma o fika nån dag längre fram? Och ni är väkommen hit till pruppskrubben!!
Så vackra änglar du har! Tror nog att dom påminner om dig!

Ragnvi

2008-03-05 @ 17:18:36
URL: http://Rankans.blogg.se
Postat av: Anonym

Har inte lagt ner bollnäsbloggen, har TVÅ bloggar nu!

Ragnvi

2008-03-06 @ 08:57:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0