Mitt hjärta

411984-151411984-150Idag har jag varit på Mitt hjärta och gjort arbetsekg det var lite flåsigt men det gick bra. Men något fel på hjärtat hade jag nog inte därimot ett avikande ekg men trycket ibröstet berodde inte på det utan det var nått som vissa har och mår man inte dåligt av det så gjorde det inget om jag fattade rätt. känndes onödigt att göra det men när jag fick remiss så var det bara att gå dit då. Han trodde också att jag hade nån form av skada som försvinner efter ettt tag sen jag slog iryggen. Däremot tyckte han jag kunde börjar röra på mig mer , han frågade om motionen och jag sa att jag gick lite med hunden då frågade han är hunden för liten eller. MM men det kunde jag ju inte påstå. Våra kroppar var inte gjorda för att sitta vid tvn och det har han rätt i så får nog försöka igen att ut och gå varje dag. Fast jag är hopplöst lat när det gäller att röra på mig.Visst är dom söta mina hundar, Venus är sig lik igen och ligger på rygg som vanligt hoppas det inte kommer tillbaka livmoderinflamationen.

Kommentarer
Postat av: Rankan

Men det var väl skööönt! Både med dig o hunden!

2008-03-08 @ 21:42:57
URL: http://Rankans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0