Bloggande

Ja nu ligger jag här igen som vanligt. Det blåser ute så det viner riktigt runt knutarna jag gillar inte alls när det blåser, även om jag är inne. Inatt som var blev jag störd i min skönhetssömn av en lite onykter son som kom hem glad ihågen vid halv två. Jag trodde han hade ramlat för han hade snö på sig men inte det snöade inatt. Han såg ut att ha kul iallafall men jag blev pigg när han kom in. Och inatt ska det väl blåsa som bara den. Det är faktiskt roligt att läsa andras bloggar fast man oftast inte vet nå om den personen man läser om. Jag är själv lite dålig på att skriva kommentarer vet inte varför men gillar när nån skriver i min blogg. Det är skilnad om man känner någon då kan jag skriva men annars läser jag oftast och gillar det skarpt, kul att höra hur andra lever och gör. Förr tyckte jag när min dotter höll på och blogga att vad kan det vara för kul med det men nu vet jag det blir ett beroende och ibland när det inte finns nåt alls att skriva om får man lite panik. Jaha nu är klocka 23.11 måste in iduschen natti

Kommentarer
Postat av: Anonym

Visst är det beroendeframkallande! Fast ibland får jag nippran också.........
Hos mig är du duktig på att kommentera, kul att göra tycker jag och kul att få också!
Idag är det fredag och jag måste iväg o jobba...
Hörs mer sen

Ragnvi

2008-03-07 @ 07:07:25
URL: http://Rankans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0