Snart är det bara Jan och jag pluss djur

Inatt som var jobbade Gabbe sin första natt och det gick bra, han trivdes tydligen. Vi jag och Jan alltså skulle ha åkt till husvagnen idag, men Gabbes tatuerare i Arbrå ringde och sa att han kunde komma imorgon 08.00. Jaha då blev det till att stanna hemma. Jag hade ju också beställt tid men vi fick vänta förra gången för hon var sjuk. Ja så då får vi åka imorgon efteråt istället och stanna till fredag. Jag behöver hemifrån ett tag. Jag skulle vilja sälja husvagnen och köpa en liten stuga istället. Det är så jobbigt att flytta den till vintern vore skillnad om vi stog på samma plats. Om ca en månad eller mindre flyttar Gabbe ska bli kul och se hur hans lägenhet blir, han har handlat så mycket till den.

Lillpojken är stor snart 19år dags att klippa av navelsträngen. Det har tagit tid med de andra barnen också lite segt att klippa allt. Nu är det ju ingen ide att ligga vaken och se att han kommer hem , bor han i egen lägenhet så blir det svårt. Ja det blir en jobbig tid för mig. Men nu så kan vi äta det vi vill och inte vad han vill haha. Men tomt blir det fast vet inte om det blir någon skillnad för han är aldrig hemma, och är han det så sitter han på sitt rum. Ja vi får se hur det går med allt om jag kan anpassa mig. Natti

Kommentarer
Postat av: Ragnvi

Klart du kan anpassa dig, fast det kan ju ta lite tid! Men du har ju erfarenhet sen tidigare!

Hoppas allt går bra!

2008-06-25 @ 10:50:15
URL: http://rankans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0