Status quo ikväll!!

Ja ikväll ska vi till Kilafors herrgård och se Status quo och förband The Refrechments och Bonafide. Hoppas få höra miss you miss belinda med the Refreshments älskar den låten. Status quo gillar jag det flesta låtar nostalgikväll. Hoppas jag klarar alla personer så jag inte får panik, men får hålla Jan i handen så går det nog bra. Vi är sex stycken som ska dit. Hoppas på whatever yuo want, rockin all over the world, in the army now, caroline, det är dem jag gillar pluss de andra. Oh vad kul det ska bli höra låtarna live. Hoppas vädret håller bara. De gör bara ett framträdande i sverige i år och det i Kilafors de har varit i Norge och Dannmark. Jag skriver sen och berättar om kvällen.

Kommentarer
Postat av: Ragnvi

Men vad härlig saker du ska ut på! Ha så trevligt! Och väntar då att du skriver o berättar mer sen!



Ommöbleringen - blev lite snurrig i huvet där!

2008-06-15 @ 13:36:49
URL: http://rankans.blogg.se/
Postat av: Linda

Hoppas att det är trevligt på herrgården nu :) Lillesyrran min är där nu och hon ringer ibland så jag får höra lite :) Du fick höra "Miss you miss Belinda" ändå :) Lyssnar på den nu jag :D

2008-06-15 @ 19:59:49
URL: http://lindacharlottandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0