Nu är kärringen i farten igen

Jaha ja länge sen jag skrev men jag har inte dött men nära på. Vad har hon nu hittat på jo för omväxlings skull tog jag och mublerade om ovanligt va. Allt byter plats Icko är så förvånad varje gång jag drar igång han fattar inget sitter där och kollar. In med det gammla ovala pelarbordet med fyra gammla stolar till köket så jag har extra platser där. Där stog ett gammalt skåp som Jan fått från sitt föräldrarhem. Jaha vart tog det vägen jo det står där den andra fågeln Jörgen stog och vart har han flyttat. Ja han fick bo i höghus han satte hans bur ovanpå Ickos och han är ute hela dagarna så han misstycker inte. Men för att få plats med skåpet fick vi flytta akvariet och det blev dit pelarbordet stått hängde ni med lite invecklat.Ja så nu är jag helt slut men jag känner mig piggare, var så deppig då måste jag dra igång nåt så man får en skjuts uppåt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0