En ny vecka!

Undrar hur den här veckan blir som kommer. Ibland känns det som om man inte orkar en vecka till men när veckan gått så inser man att den gick den med. Det är tungt just nu orkar inte ta tag inågot alls. Men jag vet ju att det vänder men frågan är när. Utåt har man en mask som om man mår jätte bra fast ibland funkar inte det heller. Jag är en riktig gnällspik. Tänk om man bara kunde programera om sig själ till glad,lagom glad, och jätte glad snart kan man väl det med.Men man kanske inte skulle uppskatta det då om man aldrig var deppig eller sur ibland. Det ska ju skifta humöret fast jag sitter som i klister nu lossnar aldrig. Ja vem har påstått att livet ska vara lätt att leva ingen. Alla har vi något som inte är bra det finns dom som har det värre. Jag har ju allt härliga barn och barnbarn som det går bra för, jag har allt att vara tacksam för. Många har inget eller ingen att glädjas med. Men ändå så kommer det lite då och då och stannar nån månad på besök deppigheten. Jag får lära mig leva med det. Nog med gnäll

Kommentarer
Postat av: Carina

Livet är ingen dans på rosor för någon..fast man ibland kan tycka att vissa glider på en räkmacka genom livet. Men alla har nog sina stunder som gör en mer bräcklig.

Hoppas att du snart känner dig bättre...men jag tror att du kan känna ett stort stöd av din härliga familj...blir alldeles varm när jag ser dina små.

2008-06-23 @ 00:44:39
URL: http://goldiesmatte.blogg.se/
Postat av: Ragnvi

Håller med Carina! Du känner ju dig själv och vet hur du funkar, du kan ju t.o.m. sätta ord på känslorna, inte alla som kan det! Kram på dig!

2008-06-23 @ 18:47:57
URL: http://rankans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0