Snart måndag

Vilken helg det har varit, visst det är skönt med sol och värme men lite mindre hade räckt för min del. Ja jag vet man ska inte klaga men det är ju så svårt att sova, och tänk alla gammla och sjuka måste vara hemskt. I morgon kommer Lotta Patrik och Noah ska stanna nån dag. Ska bli kul att träffas, blir ju inte så ofta.

Här hänger min spikmatta och den klarar jag mig inte utan nu sen jag börjat använda den. Bredvid hänger min morgonrock från Thailand som min dotter Anki med familj köpt åt mig. På söndagarna sitter jag alltid och funderar hur veckan ska bli, och den blir aldrig som jag tänkt mig. Konstigt! Ja nu är det måndag snart då och jag hoppas veckan blir bra för mig och alla mina nära och kära. Natti

Kommentarer
Postat av: Ragnvi

Hej på dig! Håller med dig ang. värmen! Och så måste det ju alltid åska till sist! Hatar åska!

Sicken rugguggla du har till fågel! Men fin!

Igår i värsta värmen blev det till att akut röja o rensa en femrumsvilla åt en släktning till sambon. pust stånk o fy! Idag tog jag ledigt från det jobbet för sambon jobbar och vi ska till veterinären med hunden senare idag, klippa klor osv.

Nu Eva, finns en badbild på mig! Hua!

2008-07-28 @ 10:08:44
URL: http://rankans.blogg.se/
Postat av: Ragnvi

Hallå! Var är du?!

2008-08-01 @ 07:13:41
URL: http://rankans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0