Mysdag

Jan och jag var på stan en stund idag. Vad mycket folk det var lite för mycket för mig. Brännbollsyra och barnbidrag var väl anledningen till allt folk. Julia ringde och bjöd mormor och morfar på jordgubbstårta så gulligt  vi kom som ett skott dit. mm va gott det var. Tack snälla det var sååååååååååå gott. Sedan åkte vi ocj hjälpte gabbe att få upp rullgardinen sen till ica och köpte pepparstek. Oh va gott det var.Lite rött vin till gott värre.Idag känns allt bra får se om det håller i sig. Sån är jag ena dagen neråt och nästa allt bra.
Här är jag när jag ligger och latar mig. Natti

Kommentarer
Postat av: Ragnvi

Godmorgon! Vilken härlig groda! Skönt att läsa att du ibland mår lite bättre!

2008-07-20 @ 07:29:21
URL: http://rankans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0