Gräsklippning

Jag skulle hjälpa Jan i dag och klippa gräsmattan. Ja vi köpte en ny förra sommaren, nu känns den inte så ny längre. Jag körde rätt in i ett avkapat rör det small bara till sen var allt tyst. Jag hade lyckats köra sönder vevaxeln så det gick inte att rubba nåt den var helt böjd. Tack o lov kom David hit och tillsammans lykades David och Jan böja till den,men nu är det olja där det inte ska vara så den ryker som bara den. Ja summan av detta blir nog att jag slipper klippa gräset nå mer. Men om den är slut ska Jan köpa en handklippare åt mig, herregud det tar 45 men en vanlig klippare förstår ni då hur lång tid det tar med en sån. Håll tummarna åt mig att den funkar.

Kommentarer
Postat av: Ragnvi

Håller tummarna så dom blir blå!!

Nu försöker jag bara "vara" några dagar!

2008-07-22 @ 23:49:55
URL: http://rankans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0