Gräsklipparen funkade idag.

Tack vara David så går klipparen, vilken tur, Jag är så trött sovit hela kvällen sen vi åt. Blir så det går åt mycket energi att må dåligt. Måste komma ur det här snart nu. Jättejobbigt är det nu, men med hjälp ska det väl gå åt det bättre.Det är så mycket runtomkring som händer och det blir så svårt att orka. Jag sitter oftast hemma träffar sällan någon annan än de som kommer hit. Är med Jan när han är på Biggans för att komma ut lite. Förr åkte vi bort och hälsade på folk men nu är det väldigt dåligt med det. Vill helst vara i husvagnen eller hemma.
Det går bra för sonen i lägenheten men han är nog allergisk mot katten han skaffade. Och den är sååååååååå söt.
Grillnatta på måndag men den ska jag inte på blir bara panik med allt folk.

Kommentarer
Postat av: Ragnvi

Njuter i fulla drag av semestern!

Har ni kvar vagnen i Trönö? Vill gärna ses en gång till i sommar, var så trevligt sist!

Grillnatta, den har jag inte varit på på åratal! Alldeles för mycket folk!

2008-07-24 @ 07:30:25
URL: http://rankans.blogg.se/
Postat av: carina

Grillnatta redan....då är det inte mycket av sommaren kvar :/

Tur att du kan komma ut lite iallafall.

Men det är bra att utmana sina räddslor lite i taget sägs det.

Kramen Carina

2008-07-25 @ 21:47:19
URL: http://goldiesmatte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0