Ella växer och frodas


Se vad stor hon blir våran lilla Ella, Undrar om hon blir brunögd eller inte ser ut som det bär iväg mot det tycker jag. David är brunögd så hon kanske blir det. Det går så fort de växer alldeles för fort. Hon är ca två och en halv månad nu.
När vi samlas alla barn och föräldra så blir vi 14stycken. Och då har inte Gabbe fått några barn än och Lotta ska väl ha fler och Anki med kanske. Tänk hur fullt det blir här runt bordet och i vårat trånga kök. Ja snart får vi väl slå ut en vägg för att få plats, men det är roligt när vi samlas alla här hemma. Och Kaisa är jag inte säker på hur många hon skaffar.På tisdag ska vi åka till Mora och gratta Noah i efterskott. Ska bli så kul att höra och se honom han pratar mycket nu. Idag pratade jag med David i telefon och han gav luren till Elvis som surrade något och så sa jag det är mormor, och klick så la han på luren busen. Tack för det du Elvis.

Kommentarer
Postat av: Ragnvi

Finns det hjärterum så finns det stjärterum, eller hur?!

Elvis hade nog roligare att göra än att snacka med mormor han...Hi, hi!

2008-07-12 @ 10:40:02
URL: http://rankans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0