Till Mora

image54Imorgon ska vi åka till Mora och grattaLotta. Det blir roligt för det har gått så lång tid sen vi träffade masarna. Noah utvecklas så mycket för varje gång vi ses, sist vi sågs var i jul. Hoppas han känner igen oss iallafall. Var på stan i dag och träffade bekanta som man inte sett på ett tag och det var kul, träffade Kaisa ,David och Elvis också. Det blåste lite svalt ute då man är ju så bortskämd med att det inte är kallgrader nu. David åker tråkit nog till Norge på Måndag undrar hur Elvis reagerar då. Han förstår ju mer nu. Oh vad trist allt är inget att göra inget att skriva om. Jag hoppas morgondagen blir bättre än nu. Finns inget bra på tv på lördagskvällarna fast man kunde ju hitta på något annat själv också. Lat är jag borde ut och gå men skyller jämt på något och just nu är det halkan. Tidigare ikväll var jag ut med båda hundarna samtidigt och jag måtte se rolig ut där jag flyger fram, folk undrar nog vem som går med vem. Det känns faktiskt som om det är hundarna som är ute och rastar mig. Och hugaligen om vi möter nån annan hun då är det bara och stå och åka på fötterna. När det är så här halt brukar jag ta en i taget men sparade tid ikväll. Tack och lov så mötte vi ingen hund. Nej nu ska jag sluta tråka ut andra och mig själv godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0