Jag blir galen!

image72image71image69Jag hade skrivit ett långt inlägg och sen poff så var det borta. Inte orkar jag skriva om allt heller fy va sur jag är nu. Jag ligger isängen och skriver och nu tänker jag inte kliva upp. Ja jag har varit uppe och ätit men sen lagt mig vid datan igen. Nu tänker jag ta en slappdag. Det blev ingen bil och alltså ingen resa till husvagnen heller. Då kan jag slappa ett tag ligga och kolla på olika sidor här på nätet. Men jag såg att kylskåpet vill nog ha besök idag med av en trasa ska ta det lite senare. Det är faktiskt härligt att bara vara och inte stressa runt tillåta sig att vara lat och bara ligga och inte bry sig vad andra tycker om det. Längre än så här blev det nu inte orkar inte skriva om. Hej då utifall nån råkar läsa min bloggimage68

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0