Ingen sovmorgon!

Tänkte sova lite längre idag men tror ni det gick? Nej helt omöjligt med mattläggare som härjar och slipar och två hundar som skäller och muttrar ikapp för att dom är här. Ja vill man ha fint i badrummet så är det väl bara le och se glad ut. Vi åker kanske till husvagnen ikväll stannar till söndag. Fast det skulle visst bli regn eller snöblandat jättekul jag som tänkte försöka ut och gå med hundarna. Kul att du läser min blogg Ragnvi länge sedan jag såg dig hälsa Jessica. Ja mina hundar är något i särklass dom, härliga men orginella. Stej har epelepsi och har haft det sedan 9månader och han blir 9 år snart. Lite jobbigt när han krampar för han kissar ner sig. Han fick fenemal i förebyggande och de sa att nu blir han trött och slö, men dom glömde tala om det för honom så han blev helt uppstressad i stället. DEn medicinen fick vi sluta med så nu får han stesolid när han får allt för långa anfall. Venus fick jag när hon var fyra och hon är åtta och ett halvt år och styr och bestämmer här över Stej och oss andra. Hon sitter som en människa i fotöljer och skäller ut alla som kommer, sen ligger hon och muttrar i timmar om det är nån hon inte känner eller gillar.Folk brukar ju säga sådan matte sådan hund ja inte vet jag det får väl andra avgöra i detta fall.image33image34

Kommentarer
Postat av: Ragnvi

Hej igen! Vilka sötnosar!
Vår hund Ditte är otroligt rädd för allting, men vi kämpar på! Hon är drygt 2 år och vi är den 4:e familjen hon bor hos OCH HÄR SKA HON STANNA!

2008-01-17 @ 10:41:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0