Bilder från igår!

Ja de här bilderna tog kaisa igår jag hade som vanligt inte kameran med. Ja utom den bilden på Jan och mig den är tagen tidigare med en mobil. Klockan är som vanligt snart ett på natten. Det är så svårt att komma isäng. Jag har varit med Jan nere på Biggans hela eftermiddagen, var på banken åt honom sen hjälpte jag honom lite också med att ta fram lite nytt. Kaisa skriver om aborter genom komvux och jag såg en sida med foster här på internet och tycker nog ännu mer att man ska tänka sig för både en och två gånger innan man gör en abort. Jag är inte imot det men som hon också skriver om att inte använda det som ett preventivmedel. Det ska inte användas fel jag blev riktigt ledsen när jag såg och läste det . Men det var en förening som helt var imot abort även vid våldtäckt och så, jag tycker att  det ska vara lagligt men inte utnytjas på fel sätt.  Nej nu är det dags att försöka sova för Jan är nog trött snarkar till ibland natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0