Befolka Hällbo själv

Var med kaisa på mödravården igår. Jag undrar vad som döljer sig i magen, ett turbo hjärta var det iallafall uppe i 165slag iminuten ett tag. Och det sparkar och lever om som bara den. Hoppas det är ett barn och inte en utom jording haha. När jag satt där så kom jag att tänka på att det här blir vårt femte barnbarn och Lotta och Patrik har bara en än och Gabbe ingen. Vad ska detta sluta får nog börja köpa julklappar nu vi. Och det är nog som David säger till mig nu är jag gammal. Och på det sättet dom ligger i så vet jag inte vart det slutar alls. Elvis blir ett år och sju månader när den här lilla kommer, och det faktum att de köp en liten buss med plats för sju i bådar inte gått. Huset får dom nog bygga ut om dom tänker fylla bussen. De tänker nog befolka Hällbo själv dom. hihiimage43image49

Kommentarer
Postat av: Kaisa

Hahaha. Klart vi ska befolka Hällbo! =)

2008-01-22 @ 21:08:40
URL: http://kaisasturesson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0