Tusen tack till dig Kaisa.

Tack för att du gjort om i min blogg hur häftigt det blev. Ni som inte kan se det omgjorda tryck f5 för att uppdatera. Jag försökte blogga igårkväll men var omöjligt. Jah hade mobiltbredband vet inte om det var därför eller vad det var. Vi var i stugan igårkväll och låg där inatt, den står på gården en gäststuga timrad med el och sommarvatten kök och kylskåp. Vi är ju lite underliga vi som ligger i stugan på gården men det bjuder jag på har aldrig påstått att jag är normal heller. Hundarna blir så lugna av att vara där precis som i husvagnen vi tittar på tv eller lyssnar på musik. Lite tokig får man vara och jag bryr mig inte om folk undrar. Jag är som jag och Jan följer snällt med. hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0