Trodde jag skulle dö!

Jag hade bestämt att vi skulle börja gå stavgång minst en 30minuter varje dag. Det här har vi bestämt flera gånger men det blir inget mer än nån gång. Jag är en mästare på att hitta på anledningar att inte gå halt, kallt,regnoch snö. Ja listan kan göras lång. Ont i magen är en variant också. Nu gick vi och Jan satte en fart av dess like, jag har gått förr med fridluftsfrämjande och vi gick fort då med men det här höll på ta livet av mig. Undrar om jag kommer ut imorgon men måste röra på mig. Fast jag försöker nog med nåt imorgon för att slippa. Nej skärpning Eva. Jag flåsade in här och säckade ihop på sängen jag borde gått lite lugnare ibörjan. Jäkla Jan Tänker utöka tiden sen om vi lyckas hålla i det. Jag kan inte ha hundarna med när vi går stavgång så dom får gå ut före. Det känndes som om att han vill t död på mig hugligen.

Kommentarer
Postat av: Lotta

Vad duktiga ni är :)

2008-02-17 @ 22:58:36
URL: http://Liz83.blogg.se
Postat av: Anonym

Hej! Hoppas du överlevde! Man måste ta det lite lugnt i början! Jag gick också med stavar tidigare, men förstörde ena axeln! Men då var jag nyopererad i ryggen förstås och använde dom lite som kryckor.

Ragnvi

2008-02-18 @ 06:01:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0