Tatuering

Nu när jag stog i duschen så kom jag på en sak som jag borde göra. Jag ska tatuera in mitt person nummer för jag börjar glömma så mycket, när dom hittar mig virrande någonstans så slår de bara på datan så får de fram vart jag bor. Eller också ett chip inopererad. Pratade med Anki på msn idag otroligt jag sitter här i husvagnen i Mohed och hon i Thailand. Inte fattar jag hur det går till hon körde gång vebbcameran så hon såg mig men hon hade ingen.Den här gjorde jag sist tatueringen, men det bli fler.Gabriel alias Gabbe har gjort fyra stycken han.Jan och jag hade slagit upp ett litet snappsglas med whiskey innan jag hann smaka ruskade han till bordet så våra glas blev snabbt tom. PUCKO JAN. Nä nu sk jag försök ta och se på tv snart börjar melodifestivalen sen blir det film 21.30 och imorgon åker vi hem igen.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Förstår varför du gjort den..........

Ragnvi

2008-02-16 @ 19:27:15
Postat av: Kaisa

Den är så jäkla fin den där tatueringen!

2008-02-16 @ 19:32:36
URL: http://kaisasturesson.blogg.se
Postat av: skk

jäättefin tatuering!

2008-02-16 @ 19:34:50
URL: http://idotisk.blogg.se
Postat av: Anonym

Morrn Eva! Är inget att bry sig i att jag är snabb att kommentera, sån är jag bara! Kan ju tala om att jag har lagt till din blogg i favoriter!

Ragnvi

2008-02-17 @ 06:52:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0