surriga jag surrar

Ja då är man i startgroparna igen. Ja fast va sjutton ska man skriva om, vädret nej det känns som april ja. När vi kom hem på eftermiddagen så kom David, Kaisa och Elvis in en stund, vi har ju inte sett David på nästan två veckor han var sig lik fast håret blir längre och längre. Elvis var lite trött han kollade när pappa och morfar spelade wii och så började han göra lika med en stor dupplobit haha dom apar efter fort. Sen blev han jätte arg när han inte fick ha den riktiga kontrollen och spela med han. Det är beroendeframkallande att blogga man dras hit fast man inte har ett dugg att skriva om. Undrar hur vanligt det är att man bloggar imin ålder inte för att jag känner mig äldre än 25 men ändå. Ja det skulle vara kul att höra hur många fler det är som är 50 plussare. Min hund Venus mår bättre och bättre men äter dåligt än fast det gör hon i perioder annars med. Hoppas så att den här metoden hjälper så det inte återkommer sen vi slutat med pencilin och hormoner. Jag har länge undrat vad meningen med livet är och tror att jag kommit på vad det är för mig ligga här i sovrummet vid datan och inte göra någonting alls. Nej jag måste skärpa mig och börja umgås med folk försöka göra något roligt tillsamans med Jan för ensam går inte får lätt panikångest. Jag skulle vilja göra en massa men har vissa begränsningar på grund av det. Men det finns dom som har det värre jag har min Jan jag som står vid min sida.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0