Rätt låtar gick direkt

Nummer 1 var klart bästa låten nöjd blev jag för en gångs skull. Men låten på bosniska hallå det är svenska uttagningen, svenska eller engelska ska det vara, engelska är ju internationelt språk. Han kunde väl ha sjungit den på svenska eller engelska. Jag är nöjd som det blev iallafall. Nu går det en film på trean som ska vara bra och vi har sett den säger jan. Har jag sett den säger jag alltid och Jan vet alltid om jag sett filmerna eller inte men varför kan han komma ihåg det och inte jag. Det är faktiskt helskumt hur kan han minnas vad jag sett eller inte sett. Aha han kontrolerar min hjärna haha natti

Kommentarer
Postat av: b

Hej, hej! Hade främmande ikväll o då tappar jag koncentrationen, men tyckte att tjejerna som gick till andra chansen skulle gå dit.
Idag har jag varit i Hällbo o fotat ganska mycket du! Tror jag vet nu var Kaisa bor, nära affärn va?
Sov gott och så skönt med hunden!!

Kram Ragnvi

2008-02-23 @ 22:26:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0