Ont i huvudet!

Ja då sitter man här igen vid datan och har inget vettigt att skriva om. Har inte gjort något att prata om idag heller, bara slöat var ner till Jan på Biggans en vända och skjutsade gabbe och hämta sin mobil . Jag har haft huvudvärk av och till sen lördag det var ju på fredag jag ramlade men då gjorde det bara ont i ryggen, vet inte om det har nå samband heller. Men det positiva är ju att jag vet att jag har nåt innan för skallen för annars hade jag inte haft ont. Jag skulle vilja hitta på något som att åka iväg med Jan till stockholm och bo på hotell och mysa och gå i affärer. Eller varför inte och på en kryssning till Åland. Jag längtar efter något kul att göra som piggar upp mig. Är lite låg just nu fast man känner sig lite piggare av snön som kom riktigt ljust och fint ute. Ska vila mitt huvud en stund får se om det släpper.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0