Ont det gör ont !!

Ja sovit dåligt inatt har så ont iryggen och fram ibröstbenet, det var ju en vecka sen i fredags som jag ramlade men har fått mer ont nu. Hur jag än låg inatt så värkte det som bara den. Pratade med Jans syster min svägerska som är läkare och hon sa att var det revbenen så blev det värre efter en vecka kul. Hon hade jour ikväll och inatt så jag kunde ju komma om jag ville men är det muskler eller revben finns det inget att göra. Men jag har lovat Jan att när det blir outhärdligt åker jag in, det var samma när jag opererades för blindtarmen när det var för jävligt helt enkelt då åkte jag in men då hade den brustit det är väl 5år sedan nu. Jag är rädd att det inte är nå fel och då skäms jag. Ja då är det måndag igen och jag får inte nå gjort låg till 14.00 men kunde inte sova det är bättre och vara uppe. Känns inte lika hemskt ont då. Jag ska på stan till Jan bara min papegoja vill gå in i buren ska jag åka. Är han ute när jag åker är jag ganskahttps://cdn3.cdnme.se/cdn/9-1/411984/images/2008/080210_014_1202681723_1334589.jpg säker på att min pudel äter upp han. Stej bryr sig inte han. Och Jag vill ha Icko kvar.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej, hej! Hoppas den här natten varit bättre för dig! Förstår vad du menar men ingen ska skämmas för att man söker hjälp!

Ragnvi

2008-02-12 @ 09:54:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0