Noah sjuk

Idag har jag bara varit hemma inte gjort nånting bara slappat. Det har ni som läser min blogg märkt att jag gör oftast inte annat. Jo jag har spelat tennis med wii spelet i 50minuter och jäklar vad slut jag blev det är skitkul. Man står där med kontrollen och svingar den, jag har bar bowlat med den förr det är också kul men det här är riktig motion. Jag vill inte lämna venus ensam alls nu fast hon är ju skapligt pigg men ligger i sovrummet som är täckt med gammla täcken och handukar, det är hemskt hur mycket det rinner ut. Hon blir lite sur när stej kommer och vill vara med oss morrar lite åt honom. Ja vill man läsa någon rolig blogg så kolla ragnvi engströms blogg på bollnäsbloggen jag förstår inte hur hon kan få till det och skriver ofta gör hon. Den bloggen är rolig och man får sig ett gott skratt.Mitt barnbarn Noah har varit sjuk hela veckan han blir två år 30juni. Jag pratade med honom på telefon idag och han svarade ja och nej så duktigt och något om att mamma jobbar när hans pappa ville prata sa han bestämt nej han är för härlig pratar som bara den Här är han Noah från mora krya på dig lillgubben..image113

Kommentarer
Postat av: boren50

Hej på dig! Du, man gör så gott man kan, tur att man roar nån och du är himla duktig på att kommentera du! Säger det igen: din blogg är en av mina favoriter, likaså MatMias från Söderhamn på blogg.se. Har du kollat in den?
Ibland har jag en känsla av att jag bloggar på fel ställe....
Har idag ont i ryggen, litet ryggskott kanske. Ute stormar det som attan! Isen slipas ännu mer...
Ha en bra dag så hörs vi mer sen!

Ragnvi

2008-02-22 @ 07:29:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0