Nattugglan

Klockan är 23.40 och jag sitter här och kan inte koppla av som vanligt, blir säkert uppe till 2-3 inatt typiskt mig det. Vissa kvällar går det bra men nu är det svårt med sömnen igen. Blir lätt att man vänder på dygnet sover längre och uppe på natten. Jag vet att jag behöver struktur i min vardag för att det inte ska bli så här, ändå blir det ofta att jag stökar runt på natten. Sitter och funderar på hur barnen har det och sånt borde inte göra det dom är vuxen och har det bra men ändå ska jag sitta här och oroa mig. Jan försöker sova här bredvid snarkar lite ibland blir nog väldigt störd av mig. Kanske borde ha ett annat rum dom nätter jag är uppe för att inte störa honom. Jag är inte lätt att leva med att han står ut. Ja självinsikt har jag ialla fall. Vad vore jag utan dig Jan tack för att du finns..

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hoppas du får en bättre natt i natt! Tur att du inte slog dig fördärvad, men sviter kan man ju få länge efteråt tyvärr.
Har jag missat något med Biggans, är ni ägare till affären nu?
Själva Biggan var jag barnflicka åt på 70-talet en längre period......
Vi hörs/skrivs sen

Ragnvi

2008-02-05 @ 10:10:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0